• 08-01-2021, 19:45:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sınavı geçtik şimdi sertifika ile nüfus müdürlüğü gidince saglık raporu gerekiyor mu? zaten kursa kayıt olunca saglık raporu vermiştik. Şimdi nüfus müdürlüğüne gidince saglık raporunu tekrarmı almak gerekiyor?
  • 08-01-2021, 19:46:16
    #2
    Direksiyon sınavını mı geçtikten sonra yoksa elektronik sınav mı hocam ?
  • 08-01-2021, 19:46:50
    #3
    kursa verdiğiniz bütün belgeleri kurs size geri vermiş olması lazım o belgelerle birlikte gidiceksiniz içinde sağlık raporunuz da var. kursunuz size geri vermedi mi?
  • 08-01-2021, 19:47:08
    #4
    Kursa verdigin belgeleri geri veriyorlar sana sınavı geçince dosya şeklinde yani bizde öyleydi sağlık raporu gerekir vermezlerse kurstan geri verilmesi lazım size
  • 08-01-2021, 19:47:40
    #5
    iamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavı geçtik şimdi sertifika ile nüfus müdürlüğü gidince saglık raporu gerekiyor mu? zaten kursa kayıt olunca saglık raporu vermiştik. Şimdi nüfus müdürlüğüne gidince saglık raporunu tekrarmı almak gerekiyor?
    Hayır tekrar almanıza gerek yok, eğer ki talep ediliyorsa kursa verdiğiniz raporu götürebilirsiniz.
  • 08-01-2021, 19:48:56
    #6
    Kurs zaten kayıt olurken verdiğin belgeleri sana geri veriyor.
  • 08-01-2021, 19:49:02
    #7
    iamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavı geçtik şimdi sertifika ile nüfus müdürlüğü gidince saglık raporu gerekiyor mu? zaten kursa kayıt olunca saglık raporu vermiştik. Şimdi nüfus müdürlüğüne gidince saglık raporunu tekrarmı almak gerekiyor?
    direksiyon sınavları aylardır yapılmıyor hocam?
  • 08-01-2021, 19:52:45
    #8
    Sadece kimliğinizle ve biyometrik fotoğrafınızla nüfus müdürlüğüne müracaat etmeniz yeterli.
  • 08-01-2021, 19:55:45
    #9
    Kurs dosya şeklinde tüm evraklarınızı verecektir, onları alıp götürebilirsiniz.