Sınavı geçtik şimdi sertifika ile nüfus müdürlüğü gidince saglık raporu gerekiyor mu? zaten kursa kayıt olunca saglık raporu vermiştik. Şimdi nüfus müdürlüğüne gidince saglık raporunu tekrarmı almak gerekiyor?