Arora Motor almayı düşünüyorum. Kışın almak mantıklı mı? Yazın da fiyatlar uçar diyorlar. Bu doğru mu? Ek olarak; Şimdiden alıp köşeye bırakmak ne kadar mantıklı?
Not: Mersin de olduğumdan kar vs yok yağmurda ayda yılad
O yüzden arada sürerim tabi.
3
●67
O yüzden arada sürerim tabi.