Ben aldım Arora Vesta. Otoparka attım. Kampanyadan aldım. Şuan fiyatlar yüzde 10 gümrük vergisi düşük olacak şekilde indirim olabilir şubattan sonra daha pahalı olacak diyorlar.

Fiyatlar yazın her zaman artar. Hele 50cc motosiklet. Vergi ve özellikle sigorta olmaması en büyük etken. B sınıfı ehliyeti olan herkes bunlardan alıyor. Dolayısıyla çok rağbet olan bir piyasası var olmaya devam eder. Devlet bu işe el atmadığı sürece böyle gider demedi demeyin.