Merhabalar;
Arora Motor almayı düşünüyorum. Kışın almak mantıklı mı? Yazın da fiyatlar uçar diyorlar. Bu doğru mu? Ek olarak; Şimdiden alıp köşeye bırakmak ne kadar mantıklı?
Not: Mersin de olduğumdan kar vs yok yağmurda ayda yılad

O yüzden arada sürerim tabi.