• 05-01-2021, 09:15:13
    #19
    butceyi zorla 0 egea falan al basin agrimaz en azindan 0 araca binmenin zevki baska. Bakma sen olumsuz elestirilere
  • 05-01-2021, 09:20:13
    #20
    Eğer modeli bu araç gibi düşük yaşta ise boyanmasında bir problem görmem. SADECE TAVANDA BOYA VEYA İŞLEM YOK İSE!

    Eğer araç bel altı boyalı ise tamam araştırılır, bakılır, düzgünse alınır. Ama tavanda bırak bir işlemi, boya dahi varsa uzak kaçarım.
  • 05-01-2021, 09:22:04
    #21
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...85318424/detay

    Bakın ayrıntıyı şöyle örnekle anlatayım. Bu araba sadece yanlardan hasar aldığı söyleniyor. İşi bilmeyen bir kişi maceraya girse zarar eder.
    Araba kazalı bir şekilde alınmış yanlardan çekilmiş sağı sola toplanmış satışa çıkarılmış sanki 5-10 bin liralık hasar var gibi.
    Bu arabayı adam gibi yapmaya kalksalar 35 40 bin lira para gider. Yanlardan hasarlı, büyük ihtimalle airbag patlak, emniyet kemerleri zaten patlak, tavanda dahil komple boyanması lazım. Çok büyük hasar almış ama motoru iyi ☺️
  • 05-01-2021, 09:32:25
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üstteki arkadaşa aynen katılarak egea al derim. 20-30bin farkla hem sıfır egea’ya binersin, kafan rahat olur hem de 15 yıllık araca bu parayı kaptırmazsın. Yazık günah cidden ya.
  • 05-01-2021, 09:33:18
    #23
    Egea al hocam bu herife kaptırma paranı
  • 05-01-2021, 09:56:45
    #24
    Hocam düzgün kontrol edildikten sonra tabiki boyalı araç alınır. Zaten önemli olan boya değil macun miktarıdır. Şaselere, podyelere iyice baktıktan sonra, araçta çektirme, macun, kaynak vs yoksa elbette alınır. Ancak çok düzgün incelemek gerekir.
  • 05-01-2021, 10:01:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    O modele gore normal hocam
  • 05-01-2021, 10:03:13
    #26
    bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    117.000 Tl olmuş hocam ilanda
    Alanko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    117.000
    10.000 TL pazarlık payı vardır herhalde
  • 05-01-2021, 10:06:04
    #27
    çizik olmayan bir araba aldık motor gitti. inanın şimdi bindiğim aracın her tarafı çizik ezik zerre umrumda değil. motor ve yürüyen aksam temiz olsun gerisini dert etmeyin. bilinçli tüketici boyaya bakmaz. ama şöyle bir durum var, boya sebebi !!! araç takla atmıştır sıkıntı önden kazalıdır sıkıntı gibi gibi..