Eğer modeli bu araç gibi düşük yaşta ise boyanmasında bir problem görmem. SADECE TAVANDA BOYA VEYA İŞLEM YOK İSE!

Eğer araç bel altı boyalı ise tamam araştırılır, bakılır, düzgünse alınır. Ama tavanda bırak bir işlemi, boya dahi varsa uzak kaçarım.