• 05-01-2021, 09:08:57
    #10
    Maalesef son sahibi olursun toplumumuzda komple boyalı araçlara karşı bir ön yargı var.
  • 05-01-2021, 09:09:00
    #11
    Hocam 117 bin’e daha güzel bir araç alınabilir
  • 05-01-2021, 09:09:26
    #12
    2. aracım dı güzel araç
  • 05-01-2021, 09:09:32
    #13
    Galericiyse satan arkana bakmadan ordan uzaklaş derim
  • 05-01-2021, 09:09:37
    #14
    Boya olması çok normal , eski araba komple boya atılmış olabilir. Ancak sağlam bir expere gösterin kazası durumuna göre alınır
  • 05-01-2021, 09:09:57
    #15
    Niye boyanmış? O önemli Güneş yanığından boyalı ise al, macunlu boyalı ise alma.
    Şase, direkleri, airbag ve emniyet kemerine bakılması lazım.
  • 05-01-2021, 09:11:41
    #16
    Ben bundan 3 yıl önce bir Kayserili Cerrah'ın babasından Ford Fiesta komple boyalı hasar kayıtsız araç almıştım 26.000 TL'ye, benim için o zaman tek sorun tavandı, neden tavan boyanır dedim, güneş yanıkları oluştu demişti araba 88.000 deydi ve canavar gibiydi, çok içinize sindiyse 2 farklı ekspertize götürüp baktırın.
    Satarken sorun yaşamıştım her arayan bunu soruyor hali ile ilişkileniyordu fakat 1.5 ayda 26.750 ye satmıştım, 8 ay sonra sattım aldıktan.
  • 05-01-2021, 09:11:56
    #17
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye boyanmış? O önemli Güneş yanığından boyalı ise al, macunlu boyalı ise alma.
    Şase, direkleri, airbag ve emniyet kemerine bakılması lazım.
    Exper önemli exper
  • 05-01-2021, 09:12:00
    #18
    Merhaba,

    full boyali da neden boyali? Agir hasar kaydi var mi? Takla mi atmis? Gunes yanigi mi var? Zevke mi boyanmis? Riskli isler biraz, nedenini tam bilemiyorsun.