Ben bundan 3 yıl önce bir Kayserili Cerrah'ın babasından Ford Fiesta komple boyalı hasar kayıtsız araç almıştım 26.000 TL'ye, benim için o zaman tek sorun tavandı, neden tavan boyanır dedim, güneş yanıkları oluştu demişti araba 88.000 deydi ve canavar gibiydi, çok içinize sindiyse 2 farklı ekspertize götürüp baktırın.
Satarken sorun yaşamıştım her arayan bunu soruyor hali ile ilişkileniyordu fakat 1.5 ayda 26.750 ye satmıştım, 8 ay sonra sattım aldıktan.