• 02-01-2021, 15:06:28
    #1
    Arkadaşlar elimde hiç kullanılmamış Logitech mk220 Kablosuz Klavye+mause seti var fakat alıcısı kayboldu. Alıcı Unifying modellerinden değil.Size sormak istediğim bu sorunu çözmek için herhangi bir yol var mı ? yoksa kaldırıp çöpe mi atayım.
  • 02-01-2021, 15:11:35
    #2
    Başka Logitech alıcı ile çalışıyor bildiğim kadarıyla.
  • 02-01-2021, 15:14:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben de aynı dertten muzdarip oldum. Duruyor atıl şekilde. Yapılacak pek bir şey yok.
  • 02-01-2021, 15:19:51
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka Logitech alıcı ile çalışıyor bildiğim kadarıyla.
    Unifying modeli olsa zaten firma yedek alıcıları satıyor fakat bunlarda olmuyor diye biliyorum. Yine bu şekilde eski olan farklı bir klavyenin alıcısı çalıştırır mı emin değilim. Çalıştırsa bile bulmak zor.
  • 02-01-2021, 15:33:36
    #5
    bayraktar06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unifying modeli olsa zaten firma yedek alıcıları satıyor fakat bunlarda olmuyor diye biliyorum. Yine bu şekilde eski olan farklı bir klavyenin alıcısı çalıştırır mı emin değilim. Çalıştırsa bile bulmak zor.
    https://tr.aliexpress.com/i/4000145351445.html

    Burdan Alış Eşleştirin
    Tüm Donglenin Scanner modu var Frekansını tarar ve eşleşir
  • 02-01-2021, 15:38:07
    #6
    teknoblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://tr.aliexpress.com/i/4000145351445.html

    Burdan Alış Eşleştirin
    Tüm Donglenin Scanner modu var Frekansını tarar ve eşleşir
    teşekkür ederim inceliyorum.