Başka Logitech alıcı ile çalışıyor bildiğim kadarıyla.
Unifying modeli olsa zaten firma yedek alıcıları satıyor fakat bunlarda olmuyor diye biliyorum. Yine bu şekilde eski olan farklı bir klavyenin alıcısı çalıştırır mı emin değilim. Çalıştırsa bile bulmak zor.