Arkadaşlar elimde hiç kullanılmamış Logitech mk220 Kablosuz Klavye+mause seti var fakat alıcısı kayboldu. Alıcı Unifying modellerinden değil.Size sormak istediğim bu sorunu çözmek için herhangi bir yol var mı ? yoksa kaldırıp çöpe mi atayım.