Oturulmayan Eve Aidat Ödemek?
10
●179
- 31-12-2020, 12:10:34Selamlar, yurtdışında yaşayan bir tanıdığım burda ki dairesine yönetici tarafından aidat ödetilmek zorunda bırakılıyor 300 TL bir ücret ödeniyor 12 ay boyunca bina giderleri ve yakacak ücreti(kömürlü merkezi sistem kullanılıyormuş) 12 ay boyunca oturmadığı eve yakacak ücreti ödemesi ne kadar doğru hukuki yönden bir zorunluluğu var mı bunu öğrenmek istiyorum.
- 31-12-2020, 12:13:37Merkezi sistemlerde ödenmesş zorunlu hocam , ev boşda olsa kaloriferler yanıyor.
- 31-12-2020, 12:14:30Otursun veya oturmasın ödemek zorunda hocam. Ödemek istemiyorsa daireyi kiraya versin kiracı ödesin