• 31-12-2020, 12:10:34
    #1
    Selamlar, yurtdışında yaşayan bir tanıdığım burda ki dairesine yönetici tarafından aidat ödetilmek zorunda bırakılıyor 300 TL bir ücret ödeniyor 12 ay boyunca bina giderleri ve yakacak ücreti(kömürlü merkezi sistem kullanılıyormuş) 12 ay boyunca oturmadığı eve yakacak ücreti ödemesi ne kadar doğru hukuki yönden bir zorunluluğu var mı bunu öğrenmek istiyorum.
  • 31-12-2020, 12:11:48
    #2
    Kat Mülkiyeti’nin 20. Maddesine göre Aidat ödemesi zorunludur.
  • 31-12-2020, 12:13:37
    #3
    Merkezi sistemlerde ödenmesş zorunlu hocam , ev boşda olsa kaloriferler yanıyor.
  • 31-12-2020, 12:13:38
    #4
    yönetim kurulu kararınca alınan aidat ücret kararları herkesi bağlar. otursanız da oturmasanız da ödemek zorundasınız.
  • 31-12-2020, 12:14:06
    #5
    Merkezi ısıtmada bildiğim kadarıyla her dairenin ısıtmadan yararlanması lazım. Aksi halde komşu dairelerin ısınmasına etki edecektir
  • 31-12-2020, 12:14:30
    #6
    Otursun veya oturmasın ödemek zorunda hocam. Ödemek istemiyorsa daireyi kiraya versin kiracı ödesin
  • 31-12-2020, 12:15:06
    #7
    Otur oturma merkezi sistem odemek zorundasin veyahut taşın
  • 31-12-2020, 12:16:58
    #8
    Merkezi sistemlerde mecburi.
  • 31-12-2020, 12:17:25
    #9
    Kiracı varsa o ödemek zorunda yoksa, ev sahibi. Başka oluru yok. Ödemezse evi sattırmaya kadar gider mahkeme. Bina yöneticisi olarak