Selamlar, yurtdışında yaşayan bir tanıdığım burda ki dairesine yönetici tarafından aidat ödetilmek zorunda bırakılıyor 300 TL bir ücret ödeniyor 12 ay boyunca bina giderleri ve yakacak ücreti(kömürlü merkezi sistem kullanılıyormuş) 12 ay boyunca oturmadığı eve yakacak ücreti ödemesi ne kadar doğru hukuki yönden bir zorunluluğu var mı bunu öğrenmek istiyorum.