• 31-12-2020, 12:30:06
    #10
    Ödemek zorundasın merkezi sistemde kaloriferler çalışır ve binaninda giderleri vardır temizlik veya onarım vs masrafları olur.

    Kiraya verin kiracı ödesin.
  • 31-12-2020, 16:32:44
    #11
    qbugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracı varsa o ödemek zorunda yoksa, ev sahibi. Başka oluru yok. Ödemezse evi sattırmaya kadar gider mahkeme. Bina yöneticisi olarak
    Kiraya vermek istemiyorlar içi eşyalı ve yazın geliyorlar. Kanun böyle ama insanda biraz insaf olur bizim parayla tüm kış ısınıyor adamlar