qbugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiracı varsa o ödemek zorunda yoksa, ev sahibi. Başka oluru yok. Ödemezse evi sattırmaya kadar gider mahkeme. Bina yöneticisi olarak
Kiraya vermek istemiyorlar içi eşyalı ve yazın geliyorlar. Kanun böyle ama insanda biraz insaf olur bizim parayla tüm kış ısınıyor adamlar