• 31-12-2020, 10:19:53
    #1
    Arkdaşlar kimse kesin bir şey konuşmuyor. Aklıma takılan bir konu var. Ben diyelim yurtdışında şirket kurup düzenli vergimi ödüyorum. Para tr ye gelince bir vergi ödeme muhabbeti daha çıkıyor. Kimi mali müşavir ödeyeceksin diyor. Kimisi duruma göre belki çıkabilir diyor. Geçenlerde tr şirketi olan bir arkadaşla konuştum. Yurt dışından gelen paraya fatura kesmiyoruz devlet tam aksine döviz kazandırdığın için destekliyor demişti. Kesin konuşabilecek birisi yok mu ? İngiltere de kurayım diyorum. Hem orda hem burada vergi ödersem para iyice eriyecek.
  • 31-12-2020, 10:21:00
    #2
    Kripto para olarak getir hocam sen de parayı
  • 31-12-2020, 10:21:55
    #3
    aziza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto para olarak getir hocam sen de parayı
    Hiç şirket kurmadan bu şekilde yapanlar var hocam. Devlet iyice bizi oraya sürüklüyor.
  • 31-12-2020, 10:27:40
    #4
    Merhabalar öncelikle vergide ülke denkliği diye bir durum var 20.000 TL üzeri türkiyede 26.000 Dolar amerikada satış yaptığınızda o tarafa ödenen kısım iki ülke içinde geçerli oluyor. Son düzenlemede limitler değişmiş olabilir.
  • 31-12-2020, 10:27:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://medium.com/mali-müşavir-evre...r-7c3203f1617f


    Bu yazıyı okumanızı öneririm.
  • 31-12-2020, 10:28:19
    #6
    https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev.../INGILTERE.htm

    https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev...evzuat/ABD.htm

    Çifte vergi anlaşmaları oluyor ülkeler arasında, araştır istersen biraz daha bu anlaşmaları.
  • 31-12-2020, 10:31:29
    #7
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç şirket kurmadan bu şekilde yapanlar var hocam. Devlet iyice bizi oraya sürüklüyor.
    Kripto parayı nerede bızacaksınız? Yine kimlik onaylı bir borsada bozup banka hesbınıza çekeceksiniz. Devlet bu sanal parayla ilgilide çalışmalar yapıyor. Hiç boşuna heveslenmeyin.
  • 31-12-2020, 10:43:18
    #8
    rftofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar öncelikle vergide ülke denkliği diye bir durum var 20.000 TL üzeri türkiyede 26.000 Dolar amerikada satış yaptığınızda o tarafa ödenen kısım iki ülke içinde geçerli oluyor. Son düzenlemede limitler değişmiş olabilir.
    Teşekkürler hocam 😊

    Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://medium.com/mali-müşavir-evre...r-7c3203f1617f


    Bu yazıyı okumanızı öneririm.
    Tamda aradığım yazı bu hocam. Çok teşekkür ederim ☺

    emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev.../INGILTERE.htm

    https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev...evzuat/ABD.htm

    Çifte vergi anlaşmaları oluyor ülkeler arasında, araştır istersen biraz daha bu anlaşmaları.
    Sağolun hocam 🙂

    emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto parayı nerede bızacaksınız? Yine kimlik onaylı bir borsada bozup banka hesbınıza çekeceksiniz. Devlet bu sanal parayla ilgilide çalışmalar yapıyor. Hiç boşuna heveslenmeyin.
    Hocam devlet 2015 den beri yokluyor kripto para borsalarını, ama vergilendirme yapamadılar. Çok zor zaten. Öyle bir imkanı olsa bu kadar bekler miydi 🙂 hele ki bu hükümet 😊 ama burası Türkiye her an her şey olabilir. Bir ihtimal var yanı 😊