Vergi muhabbeti :(
7
●234
- 31-12-2020, 10:19:53Arkdaşlar kimse kesin bir şey konuşmuyor. Aklıma takılan bir konu var. Ben diyelim yurtdışında şirket kurup düzenli vergimi ödüyorum. Para tr ye gelince bir vergi ödeme muhabbeti daha çıkıyor. Kimi mali müşavir ödeyeceksin diyor. Kimisi duruma göre belki çıkabilir diyor. Geçenlerde tr şirketi olan bir arkadaşla konuştum. Yurt dışından gelen paraya fatura kesmiyoruz devlet tam aksine döviz kazandırdığın için destekliyor demişti. Kesin konuşabilecek birisi yok mu ? İngiltere de kurayım diyorum. Hem orda hem burada vergi ödersem para iyice eriyecek.
- 31-12-2020, 10:21:55Hiç şirket kurmadan bu şekilde yapanlar var hocam. Devlet iyice bizi oraya sürüklüyor.aziza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2020, 10:27:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 31-12-2020, 10:28:19https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev.../INGILTERE.htm
https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev...evzuat/ABD.htm
Çifte vergi anlaşmaları oluyor ülkeler arasında, araştır istersen biraz daha bu anlaşmaları. - 31-12-2020, 10:31:29Kripto parayı nerede bızacaksınız? Yine kimlik onaylı bir borsada bozup banka hesbınıza çekeceksiniz. Devlet bu sanal parayla ilgilide çalışmalar yapıyor. Hiç boşuna heveslenmeyin.akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2020, 10:43:18Teşekkürler hocam 😊rftofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamda aradığım yazı bu hocam. Çok teşekkür ederim ☺Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam 🙂emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam devlet 2015 den beri yokluyor kripto para borsalarını, ama vergilendirme yapamadılar. Çok zor zaten. Öyle bir imkanı olsa bu kadar bekler miydi 🙂 hele ki bu hükümet 😊 ama burası Türkiye her an her şey olabilir. Bir ihtimal var yanı 😊emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle