Arkdaşlar kimse kesin bir şey konuşmuyor. Aklıma takılan bir konu var. Ben diyelim yurtdışında şirket kurup düzenli vergimi ödüyorum. Para tr ye gelince bir vergi ödeme muhabbeti daha çıkıyor. Kimi mali müşavir ödeyeceksin diyor. Kimisi duruma göre belki çıkabilir diyor. Geçenlerde tr şirketi olan bir arkadaşla konuştum. Yurt dışından gelen paraya fatura kesmiyoruz devlet tam aksine döviz kazandırdığın için destekliyor demişti. Kesin konuşabilecek birisi yok mu ? İngiltere de kurayım diyorum. Hem orda hem burada vergi ödersem para iyice eriyecek.