rftofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar öncelikle vergide ülke denkliği diye bir durum var 20.000 TL üzeri türkiyede 26.000 Dolar amerikada satış yaptığınızda o tarafa ödenen kısım iki ülke içinde geçerli oluyor. Son düzenlemede limitler değişmiş olabilir.
Teşekkürler hocam 😊

Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://medium.com/mali-müşavir-evre...r-7c3203f1617f


Bu yazıyı okumanızı öneririm.
Tamda aradığım yazı bu hocam. Çok teşekkür ederim ☺

emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev.../INGILTERE.htm

https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mev...evzuat/ABD.htm

Çifte vergi anlaşmaları oluyor ülkeler arasında, araştır istersen biraz daha bu anlaşmaları.
Sağolun hocam 🙂

emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kripto parayı nerede bızacaksınız? Yine kimlik onaylı bir borsada bozup banka hesbınıza çekeceksiniz. Devlet bu sanal parayla ilgilide çalışmalar yapıyor. Hiç boşuna heveslenmeyin.
Hocam devlet 2015 den beri yokluyor kripto para borsalarını, ama vergilendirme yapamadılar. Çok zor zaten. Öyle bir imkanı olsa bu kadar bekler miydi 🙂 hele ki bu hükümet 😊 ama burası Türkiye her an her şey olabilir. Bir ihtimal var yanı 😊