Merhabalar öncelikle vergide ülke denkliği diye bir durum var 20.000 TL üzeri türkiyede 26.000 Dolar amerikada satış yaptığınızda o tarafa ödenen kısım iki ülke içinde geçerli oluyor. Son düzenlemede limitler değişmiş olabilir.
Teşekkürler hocam 😊
Tamda aradığım yazı bu hocam. Çok teşekkür ederim ☺
Sağolun hocam 🙂
Kripto parayı nerede bızacaksınız? Yine kimlik onaylı bir borsada bozup banka hesbınıza çekeceksiniz. Devlet bu sanal parayla ilgilide çalışmalar yapıyor. Hiç boşuna heveslenmeyin.
Hocam devlet 2015 den beri yokluyor kripto para borsalarını, ama vergilendirme yapamadılar. Çok zor zaten. Öyle bir imkanı olsa bu kadar bekler miydi 🙂 hele ki bu hükümet 😊 ama burası Türkiye her an her şey olabilir. Bir ihtimal var yanı 😊