• 24-12-2020, 04:19:44
    #19
    2005 de Lise 1'de KO'ya başlamamla bozulan uyku düzenim hiç ama hiç düzelmedi. Sabah 5 olmadan uyuyamam uyursam içim sıkılır
  • 24-12-2020, 04:21:33
    #20
    ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005 de Lise 1'de KO'ya başlamamla bozulan uyku düzenim hiç ama hiç düzelmedi. Sabah 5 olmadan uyuyamam uyursam içim sıkılır
    Düzelmiyor hocam duzelmiyor bi ara çok oynayan vardı bilmiyorum hayla varmı
  • 24-12-2020, 04:42:16
    #21
    Namazı kılmak için uyandım, sonra kaldığım yerden devam
  • 24-12-2020, 04:47:19
    #22
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Namazı kılmak için uyandım, sonra kaldığım yerden devam
    Allah kabul etsin, darısı başımıza hocam 😊
    • InternettinHoca
    InternettinHoca bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2020, 04:48:20
    #23
    kitap okumaya başladım zevk verdiği için uyuyamadım 😂
  • 24-12-2020, 04:59:40
    #24
    Nasıl iş bulurum onu düşünüyorum
  • 24-12-2020, 05:06:35
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin, darısı başımıza hocam 😊
    Amin hocam, kendine secde etmekten mahrum bırakmayana hamd olsun, en iyi dost O'dur benim için. Her derdimi her halimi bilen, beni en samimi seven... Çok da mübarek bir adam değilim ama namaza ihtiyaç duyuyorum sadece. Herşeyi elinde bulunduran bir İlah'a secde edip kabul gördüğümü düşünmek ve hissetmek tüm olumsuzlukları hayatımda flulaştırıyor.