ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2005 de Lise 1'de KO'ya başlamamla bozulan uyku düzenim hiç ama hiç düzelmedi. Sabah 5 olmadan uyuyamam uyursam içim sıkılır
Düzelmiyor hocam duzelmiyor bi ara çok oynayan vardı bilmiyorum hayla varmı