• 24-12-2020, 03:57:02
    #1
    R10 Neden uyumuyor ?
    2 saattir uyumaya çalışıyorum uyuyamadım 😅
  • 24-12-2020, 03:58:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çalışıyoruz hocam para havadan gelmiyor :P
  • 24-12-2020, 03:58:56
    #3
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    👨*💻 işin saati yok hocam. İyi gecelerr
  • 24-12-2020, 03:59:23
    #4
    Umutlar denizde tatilde, uykular hayallere hapis vaziyette.
  • 24-12-2020, 04:01:44
    #5
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışıyoruz hocam para havadan gelmiyor :P
    Xvrong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    👨*💻 işin saati yok hocam. İyi gecelerr
    Kolay gelsin bol kazançlar
  • 24-12-2020, 04:04:08
    #6
    7/24 Destek vermek için..
  • 24-12-2020, 04:04:34
    #7
    Okul olduğu için işleri geceye aktarıyorum.
    23.00-04.00
    daha yeni bitti işler
  • 24-12-2020, 04:04:45
    #8
    Çalışıyoruz, uçak tamir ediyoruz. 😎
  • 24-12-2020, 04:05:12
    #9
    uyku düzeni, basit ve net ((: