R10 Neden uyumuyor ?
2 saattir uyumaya çalışıyorum uyuyamadım 😅
Neden Uyumuyorsun?
24
●333
- 24-12-2020, 03:57:02
- 24-12-2020, 03:58:56👨*💻 işin saati yok hocam. İyi gecelerr
- 24-12-2020, 04:01:44Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKolay gelsin bol kazançlarXvrong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2020, 04:04:34Okul olduğu için işleri geceye aktarıyorum.
23.00-04.00
daha yeni bitti işler