• 24-12-2020, 03:57:20
    #10
    Maske takmıyorsan iyi olmuş inşallah takmayan herkes yer.
  • 24-12-2020, 04:02:38
    #11
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maskesiz dolaşmayan insanlara uyuz oluyorum, aslında iyi olmuş diyebilirim bilinçli olun, maske takın !
    yanlış yazmışsın hocam
  • 24-12-2020, 04:02:51
    #12
    Herkes ohh iyi olmus soyle olmus boyle olmus demis de... Kanun ve kurallar net degil. Arkadas neden ceza aldigini da belirtmemis.
    Mesela sokaga cikma yasak oldugunda yasadigin apartmanin onune kopegi gezdirebilirsin diyor ama belli bir NET mesafe araligi yok. Kopekler kaka yapmadan once yurumesi sart.
    Polis geliyor ve apartmanin onunde degilsin, YAN tarafinda 50m uzaklasmissin der cezayi keser. (maske vardi, sokaga cikma cezasiydi) .Birinci dereceden bu sekilde ceza alan bir arkadasim ar.

    Simdi siz bu sahis icin ohhh, iyi olmus, bilinclensin mi dersiniz yoksa bu ne perhiz, bu bu ne perhiz ne lahana turşusu mu dersiniz?

    Mantikli dusunun.

    Ekleyeyim: Daha 1 ay once bir video izledim, dag basinda yasli bir nene hayvani otlatiyordu, yaninda jandarma gidip maske niye takmiyorsun diye hesap soruyordu. Hesap soran jandarmanin maskesi de burnunu kapatmiyordu.
    Simdi dag basinda, en yakin insana kilometrelerce uzakta olan kadin niye maske taksin? Bunun mantikli bir aciklamasi var mi? Peki neneyi korkutan ama kendisi kurallara uymayan jandarmaya ne diyeceksiniz?
    • Sezcan
    • berkdinc
    Sezcan ve berkdinc bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2020, 04:03:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış yazmışsın hocam
    tdk bunu beğenmedi :P
  • 24-12-2020, 04:17:00
    #14
    Berk seni ilk gördüğümde cezayı yazmayacaktım fakat sen kaçmaya başladığın için o gün marketin orda sana cezayı yazmak zorunda kaldım.
  • 24-12-2020, 04:27:11
    #15
    Şöyle olmuş böyle olmuş Sonuç olarak cezayı yemiş mi yemiş ?
    Yazmış olduğunuz yorumda polisi ve jandarma kurumlarını sorgulama çabanızı anlıyorum lakin bu sizin haddinize düşmüş bir durum değil bence(bu bu ne perhiz ne lahana turşusu mu dersiniz? )buna cevap olarak söylediklerimi ekliyorum.Ülkemizde şuan aktif olarak bir salgın ve yasak dönemi var.Açık açık maske takmazsanız ya siz ölürsünüz ya ailenizden biri yada çevrenizden biri yada yoldan geçerken nefesinizin nufus ettiği biri.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ohh iyi olmus soyle olmus boyle olmus demis de... Kanun ve kurallar net degil. Arkadas neden ceza aldigini da belirtmemis.
    Mesela sokaga cikma yasak oldugunda yasadigin apartmanin onune kopegi gezdirebilirsin diyor ama belli bir NET mesafe araligi yok. Kopekler kaka yapmadan once yurumesi sart.
    Polis geliyor ve apartmanin onunde degilsin, YAN tarafinda 50m uzaklasmissin der cezayi keser. (maske vardi, sokaga cikma cezasiydi) .Birinci dereceden bu sekilde ceza alan bir arkadasim ar.

    Simdi siz bu sahis icin ohhh, iyi olmus, bilinclensin mi dersiniz yoksa bu ne perhiz, bu bu ne perhiz ne lahana turşusu mu dersiniz?

    Mantikli dusunun.

    Ekleyeyim: Daha 1 ay once bir video izledim, dag basinda yasli bir nene hayvani otlatiyordu, yaninda jandarma gidip maske niye takmiyorsun diye hesap soruyordu. Hesap soran jandarmanin maskesi de burnunu kapatmiyordu.
    Simdi dag basinda, en yakin insana kilometrelerce uzakta olan kadin niye maske taksin? Bunun mantikli bir aciklamasi var mi? Peki neneyi korkutan ama kendisi kurallara uymayan jandarmaya ne diyeceksiniz?
  • 24-12-2020, 04:43:50
    #16
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle olmuş böyle olmuş Sonuç olarak cezayı yemiş mi yemiş ?
    Yazmış olduğunuz yorumda polisi ve jandarma kurumlarını sorgulama çabanızı anlıyorum lakin bu sizin haddinize düşmüş bir durum değil bence(bu bu ne perhiz ne lahana turşusu mu dersiniz? )buna cevap olarak söylediklerimi ekliyorum.Ülkemizde şuan aktif olarak bir salgın ve yasak dönemi var.Açık açık maske takmazsanız ya siz ölürsünüz ya ailenizden biri yada çevrenizden biri yada yoldan geçerken nefesinizin nufus ettiği biri.
    Belli ki yazdigimi okumamissiniz, okumussaniz da anlamamissiniz. Haddinizi asmayin isterseniz...
    Gec olmus haddi yatin siz en iyisi.
  • 24-12-2020, 04:50:51
    #17
    Pardon haklısınız hocam ben en iyisi ,
    @Yeniceri; hocam'a bırakayım bu had olayını çünkü ben açık açık ne demek istediğinizi anladığım için tepki gösterdim.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli ki yazdigimi okumamissiniz, okumussaniz da anlamamissiniz. Haddinizi asmayin isterseniz...
    Gec olmus haddi yatin siz en iyisi.
  • 24-12-2020, 05:39:02
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ohh iyi olmus soyle olmus boyle olmus demis de... Kanun ve kurallar net degil. Arkadas neden ceza aldigini da belirtmemis.
    Mesela sokaga cikma yasak oldugunda yasadigin apartmanin onune kopegi gezdirebilirsin diyor ama belli bir NET mesafe araligi yok. Kopekler kaka yapmadan once yurumesi sart.
    Polis geliyor ve apartmanin onunde degilsin, YAN tarafinda 50m uzaklasmissin der cezayi keser. (maske vardi, sokaga cikma cezasiydi) .Birinci dereceden bu sekilde ceza alan bir arkadasim ar.

    Simdi siz bu sahis icin ohhh, iyi olmus, bilinclensin mi dersiniz yoksa bu ne perhiz, bu bu ne perhiz ne lahana turşusu mu dersiniz?

    Mantikli dusunun.

    Ekleyeyim: Daha 1 ay once bir video izledim, dag basinda yasli bir nene hayvani otlatiyordu, yaninda jandarma gidip maske niye takmiyorsun diye hesap soruyordu. Hesap soran jandarmanin maskesi de burnunu kapatmiyordu.
    Simdi dag basinda, en yakin insana kilometrelerce uzakta olan kadin niye maske taksin? Bunun mantikli bir aciklamasi var mi? Peki neneyi korkutan ama kendisi kurallara uymayan jandarmaya ne diyeceksiniz?
    Gereksiz ve çarpık hümanizm kasmışsınız...

    Konuyu açan arkadaşa gelince borç ödemek değil ilk yapman gereken;

    1- Başkalarının hukukunu es geçip tehlikeye attığın için tövbe edebilirsin.

    2- Gayr-i hukuki birşey yapmanın bedelini düşünüp ders çıkarabilirsin.

    3- Cezayı ödeyebilirsin.

    4- Aynı hatayı yapanları uyararak devam edebilirsin.