• 24-12-2020, 03:44:06
    #1
    Merhaba, bir bir buçuk ay önce bekçiler tarafından tutanak tutuldu ve bugün eve yazı geldi ceza yemişim. Aranızda daha önceden ceza yiyen var mı? Ne yapmam lazım bu cezadan yırtmanın bir yolu yok mu?
  • 24-12-2020, 03:46:57
    #2
    Yırtmanın bir yolu yok hocam, tutanağı yedikten sonra geri dönüşü yok.
  • 24-12-2020, 03:49:59
    #3
    Çözüm olarak cezayi ödeyin. Sorununuz ortadan kalkacaktir.
  • 24-12-2020, 03:49:53
    #4
    Paşa paşa ödeyeceksin ki ödemelisin , ihmalkarlığın bedeli ya para cezası yada ölümle sonuçlanıyor bu aralar, yorumumu bir eleştiri olarak düşünebilirsin.
  • 24-12-2020, 03:50:03
    #5
    fâni editör.
    Asliye ceza mahkemesine verin biton uğraşmak yerine iptal ediyorlar emsali çok
  • 24-12-2020, 03:50:02
    #6
    Kurumsal PLUS
    Şöyle bir yardımcı video bırakayım


    https://www.youtube.com/watch?v=uWiyOyyMlF4
  • 24-12-2020, 03:50:18
    #7
    Sulh ceza hakimliğine dilekçe yazarak tutanağın fotokopisini ekleyip itirazda bulunabilirsiniz.
  • 24-12-2020, 03:51:42
    #8
    Bütün dünyayı etkileyen bir virüs varken kurallara uymak da önemli bir şey hani...
  • 24-12-2020, 03:56:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    maske takmayan insanlara uyuz oluyorum, aslında iyi olmuş diyebilirim bilinçli olun, maske takın!