Şöyle olmuş böyle olmuş

Sonuç olarak cezayı yemiş mi yemiş ?
Yazmış olduğunuz yorumda polisi ve jandarma kurumlarını sorgulama çabanızı anlıyorum lakin bu sizin haddinize düşmüş bir durum değil bence(bu bu ne perhiz ne lahana turşusu mu dersiniz? )buna cevap olarak söylediklerimi ekliyorum.Ülkemizde şuan aktif olarak bir salgın ve yasak dönemi var.Açık açık maske takmazsanız ya siz ölürsünüz ya ailenizden biri yada çevrenizden biri yada yoldan geçerken nefesinizin nufus ettiği biri.
Belli ki yazdigimi okumamissiniz, okumussaniz da anlamamissiniz. Haddinizi asmayin isterseniz...
Gec olmus haddi yatin siz en iyisi.