• 21-12-2020, 15:17:57
    #1
    Bugün ortak İnkılap vize sınavımız vardı. Sisteme öğrenci numarasına göre alıyorlardı. Bende bakarken bir altına bakmışım. Yani; 13.00-14.00 gireceğime 14.00-15.00 girmeye çalıştım ve sonuç hüsran.

    Böyle bir şeyler karşılaşsanız ne yapardınız? Ben öğrenci işlerine mail attım. Bir dönüş alır mıyım? Başına gelip af olan oldu mu? Kendimi çok sorumsuz hissediyorum.

    Not: Sınav sistemine tanımlanmayan bölümler varmış. Onlar için 23'ünde muafiyet yapacaklarmış. Belki beni de alırlar.
  • 21-12-2020, 15:19:54
    #2
    Öncelikle geçmiş olsun hocam bizim bi arkadaş hasta olduğu için bir sınava girememişti bu durumu hocaya anlatmış hocada telafi sınavı yapmıştı. Ama sizin durumda yapılmayabilir çünkü geçerli gerekçenizin olması lazım
  • 21-12-2020, 15:20:26
    #3
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün ortak İnkılap vize sınavımız vardı. Sisteme öğrenci numarasına göre alıyorlardı. Bende bakarken bir altına bakmışım. Yani; 13.00-14.00 gireceğime 14.00-15.00 girmeye çalıştım ve sonuç hüsran.

    Böyle bir şeyler karşılaşsanız ne yapardınız? Ben öğrenci işlerine mail attım. Bir dönüş alır mıyım? Başına gelip af olan oldu mu? Kendimi çok sorumsuz hissediyorum.
    kaçırdım geçmişte
    covid nedeniyle belki bir anlayış olur ama, vizeye girmemiş gibi sayarlar gibime geliyor.
    cana geleceğine boşver sınav kaçsın. vardır bunda da bir hayır.
  • 21-12-2020, 15:22:07
    #4
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçırdım geçmişte
    covid nedeniyle belki bir anlayış olur ama, vizeye girmemiş gibi sayarlar gibime geliyor.
    cana geleceğine boşver sınav kaçsın. vardır bunda da bir hayır.
    Hocam tüm notlarım çok iyi fakat bugün çok saçma şekilde böyle bir iş geldi başıma. Çok önem veririm böyle şeylere... Bende öyle diyorum fakat keşke girebilseydim. Bende insanım işte yanlışlıkla böyle bir hata yaptım.
  • 21-12-2020, 15:23:16
    #5
    bahax41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam bizim bi arkadaş hasta olduğu için bir sınava girememişti bu durumu hocaya anlatmış hocada telafi sınavı yapmıştı. Ama sizin durumda yapılmayabilir çünkü geçerli gerekçenizin olması lazım
    Bilmiyorum artık insaflarına kalmış artık fakat şöyle bir durum var; Bazı bölümler uzaktan sınav sistemine dahil etmeyi unutmuşlar. 23'ünde telafi sınavı olacakmış. Beni de alırlar mı acaba
  • 21-12-2020, 15:23:22
    #6
    Hocanın kendisine bağlı olarak değişiklik gösterir. Şöyle yapar demek doğru olmaz bu durumda.
  • 21-12-2020, 15:23:47
    #7
    onu değil öğrenci işleri milli eğitim bakanı bile kurataramaz giden gitmiş iki kez bakın sınav saatinden emin olun
  • 21-12-2020, 15:23:49
    #8
    Muhtemelen kabul etmeyecekler ancak inkilap bizde kredisiz muhtemelen sizde de öyledir o yüzden çok önemli değil daha sonra tekrar alırsınız.
  • 21-12-2020, 15:24:57
    #9
    5 tane sınav kaçırdım bakalım mazeretlere ne dicekler