MehmetFazilK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç ortak vize sınavını kaçırdınız mı?
16
●151
- 21-12-2020, 16:39:18Bende efeler merkezibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Paüde okuyorum aynısı başıma geldi
Sistemde mazeret başvurusu yaptım internet bağlantım gitti gibisinden aldılar tekrar sınava ileri tarihte - 21-12-2020, 16:40:17Memnun oldum, bu başvuruyu nasıl yapmam gerekiyor?Megend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2020, 16:47:22Hocam bizde otomasyon haldeydi form dolduruyorduk sistemden direk onaylıyordıibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde ya sistemdir yada dilekçeyi bölüm başkanlığına mail atman gerekiyor diye biliyorum
Dilekçe içeriğinde de
Su numaralı öğrenciyim Şu dersin vizesine şu sebeplerden giremedim mazarete girmek istiyorum gibi yazman yeterli bence
- 21-12-2020, 17:08:29Mail attım bakalım hocamMegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.