• 21-12-2020, 15:25:06
    #10
    MehmetFazilK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen kabul etmeyecekler ancak inkilap bizde kredisiz muhtemelen sizde de öyledir o yüzden çok önemli değil daha sonra tekrar alırsınız.
    2 kredisi var hocam, olmasa hiç uğraşmam bile de işte...
  • 21-12-2020, 15:35:30
    #11
    Sınav kaçırmayan, devamsızlıktan kalmayan öğrencilik hayatını yaÅŸamamıştır 😂
  • 21-12-2020, 16:33:49
    #12
    İbocum aydının neresindensin
  • 21-12-2020, 16:37:15
    #13
    Megend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbocum aydının neresindensin
    Nazilli hocam
  • 21-12-2020, 16:39:18
    #14
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazilli hocam
    Bende efeler merkez
    Paüde okuyorum aynısı başıma geldi
    Sistemde mazeret başvurusu yaptım internet bağlantım gitti gibisinden aldılar tekrar sınava ileri tarihte
  • 21-12-2020, 16:40:17
    #15
    Megend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende efeler merkez
    Paüde okuyorum aynısı başıma geldi
    Sistemde mazeret başvurusu yaptım internet bağlantım gitti gibisinden aldılar tekrar sınava ileri tarihte
    Memnun oldum, bu başvuruyu nasıl yapmam gerekiyor?
  • 21-12-2020, 16:47:22
    #16
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnun oldum, bu başvuruyu nasıl yapmam gerekiyor?
    Hocam bizde otomasyon haldeydi form dolduruyorduk sistemden direk onaylıyordı

    Sizde ya sistemdir yada dilekçeyi bölüm başkanlığına mail atman gerekiyor diye biliyorum
    Dilekçe içeriğinde de
    Su numaralı öğrenciyim Şu dersin vizesine şu sebeplerden giremedim mazarete girmek istiyorum gibi yazman yeterli bence
  • 21-12-2020, 17:08:29
    #17
    Megend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde otomasyon haldeydi form dolduruyorduk sistemden direk onaylıyordı

    Sizde ya sistemdir yada dilekçeyi bölüm başkanlığına mail atman gerekiyor diye biliyorum
    Dilekçe içeriğinde de
    Su numaralı öğrenciyim Şu dersin vizesine şu sebeplerden giremedim mazarete girmek istiyorum gibi yazman yeterli bence
    Mail attım bakalım hocam Teşekkür ederim.