ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnun oldum, bu başvuruyu nasıl yapmam gerekiyor?
Hocam bizde otomasyon haldeydi form dolduruyorduk sistemden direk onaylıyordı

Sizde ya sistemdir yada dilekçeyi bölüm başkanlığına mail atman gerekiyor diye biliyorum
Dilekçe içeriğinde de
Su numaralı öğrenciyim Şu dersin vizesine şu sebeplerden giremedim mazarete girmek istiyorum gibi yazman yeterli bence