bahax41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun hocam bizim bi arkadaş hasta olduğu için bir sınava girememişti bu durumu hocaya anlatmış hocada telafi sınavı yapmıştı. Ama sizin durumda yapılmayabilir çünkü geçerli gerekçenizin olması lazım
Bilmiyorum artık insaflarına kalmış artık fakat şöyle bir durum var; Bazı bölümler uzaktan sınav sistemine dahil etmeyi unutmuşlar. 23'ünde telafi sınavı olacakmış. Beni de alırlar mı acaba