Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neymiş efendim empati kuramıyor muşum Bir kaç gün konuşmayalım dedi gece 3'te kendi yazdı oda ayrı bir şey dsankdkalnnkldsa
Hahah Bende de öyle aynısını diyor