• 19-12-2020, 19:08:16
    #1
    Az önce aklıma böyle bir soru geldi, kimsesi (arkadaş,akraba vs.) olmayan insanlar ortadan kaybolursa ne oluyor? Firmalara,bankalara vb. yerlere borcu varsa, elektrik,su,internet vb. abonelikleri varsa nasıl işlem uygulanıyor, naaşı bulunamasa da belirli bir süre sonra ölü olarak mı kabul ediliyor?
  • 19-12-2020, 19:09:17
    #2
    Sanırım bir ara kadavra oluyorlar diye duymuştum ama çoğunluğu kimsesizler mezarlığına gömülüyor.

    Edit: konuyu yanlış anlamışım
  • 19-12-2020, 19:09:36
    #3
    borcu çoluk çocupa kalıyo olabilir yada ana babaya
  • 19-12-2020, 19:10:10
    #4
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bir ara kadavra oluyorlar diye duymuştum ama çoğunluğu kimsesizler mezarlığına gömülüyor.
    Benim merak ettiğim konu daha çok naaşı bulunamazsa ne oluyor hocam
  • 19-12-2020, 19:11:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bununla ilgili bir dizi var bron/bren. kimsesizlerin ölmesi pek devletin umrumda olmuyor. dosyası sorgulanmıyor.. en kısa sürede unutuluyor. diziyi izlemenizi tavsiye ederim
  • 19-12-2020, 19:13:56
    #6
    borcu varsa aileside o borcu kabul etmeyebiliyor öyle bir hakkı var zorunlu değil o kişiden kalan borcu ödemesi
  • 19-12-2020, 19:14:50
    #7
    Platin üye
    Bir kişinin ortadan kaybolması hasebiyle hakkında gaiplik kararı çıkartılabilir ve nihayetinde ölü sayılabilir ve nüfustan düşülebilir. Ancak şartları var. Araştırabilirsiniz.
  • 19-12-2020, 19:15:44
    #8
    ölü taklidi mi yapacaksınız hocam
  • 19-12-2020, 19:15:59
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borcu varsa aileside o borcu kabul etmeyebiliyor öyle bir hakkı var zorunlu değil o kişiden kalan borcu ödemesi
    Bir ihtimal ailesinden kimse hayatta değilse😄