Az önce aklıma böyle bir soru geldi, kimsesi (arkadaş,akraba vs.) olmayan insanlar ortadan kaybolursa ne oluyor? Firmalara,bankalara vb. yerlere borcu varsa, elektrik,su,internet vb. abonelikleri varsa nasıl işlem uygulanıyor, naaşı bulunamasa da belirli bir süre sonra ölü olarak mı kabul ediliyor?