mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım bir ara kadavra oluyorlar diye duymuştum ama çoğunluğu kimsesizler mezarlığına gömülüyor.
Benim merak ettiğim konu daha çok naaşı bulunamazsa ne oluyor hocam