• 18-12-2020, 19:39:33
    #1
    Arkadaşlar merhaba yapı kredi hesabından faiz tahsil thgc adında kesintiler oluyor 7 TL 1 TL 0,50 TL bunlar nedir arkadaşlar ufak ufak harçlık mı alıyor banka her ay en az 15 böyle işlem oluyor kredi kartıyla öyle alışveriş yaptığım yok hepeydir birde kart eko kart aidatsız sorun nedir sizce teşekkürler
  • 18-12-2020, 19:45:58
    #2
    KMH limiti kullanıyorsan, onun birikmiş faizi oluyor. Bankaya göre değişiyor tahsilat günleri onunla ilgili. THGC olan ise bankanın arka planında kendi sistemiyle alakalı bir kısaltma.
  • 18-12-2020, 19:58:31
    #3
    megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KMH limiti kullanıyorsan, onun birikmiş faizi oluyor. Bankaya göre değişiyor tahsilat günleri onunla ilgili. THGC olan ise bankanın arka planında kendi sistemiyle alakalı bir kısaltma.
    Hocam limitle işim yok öyle esnek hesabım ekside diğer ödemeleride düzenli yaparım hiç bilmem son ödeme tarihini geçmiş kart ama her ay bir dünya böyle kesintiler oluyor her bankada bu varmı acaba
  • 18-12-2020, 20:04:51
    #4
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam limitle işim yok öyle esnek hesabım ekside diğer ödemeleride düzenli yaparım hiç bilmem son ödeme tarihini geçmiş kart ama her ay bir dünya böyle kesintiler oluyor her bankada bu varmı acaba
    Limitle işim yok derken, buradaki faiz sizin bankaya borçlandığınızdan dolayı oluşan bir durum. Durduk yere faiz yansıtılamaz hesabınıza. Görüntünüze bakıldığında aslında belli olay, sizin hesabınıza 16 Aralık'ta para gelmiş, 16 Aralık'tan önce de hesabınıza borçlanmışsınız. Banka da yaptığınız borçtan dolayı oluşan faizi hesabınızdan tahsil etmiş. Bu kadar olay.
  • 18-12-2020, 20:09:06
    #5
    megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Limitle işim yok derken, buradaki faiz sizin bankaya borçlandığınızdan dolayı oluşan bir durum. Durduk yere faiz yansıtılamaz hesabınıza. Görüntünüze bakıldığında aslında belli olay, sizin hesabınıza 16 Aralık'ta para gelmiş, 16 Aralık'tan önce de hesabınıza borçlanmışsınız. Banka da yaptığınız borçtan dolayı oluşan faizi hesabınızdan tahsil etmiş. Bu kadar olay.
    Hocam ne borcudur ben kartın ödemelerini yapıyoruz bu her zaman var esnek hesabı da düzenli ödeme geçerim neyse banka ile hallederim teşekkürler
  • 18-12-2020, 20:12:12
    #6
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam limitle işim yok öyle esnek hesabım ekside diğer ödemeleride düzenli yaparım hiç bilmem son ödeme tarihini geçmiş kart ama her ay bir dünya böyle kesintiler oluyor her bankada bu varmı acaba
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne borcudur ben kartın ödemelerini yapıyoruz bu her zaman var esnek hesabı da düzenli ödeme geçerim neyse banka ile hallederim teşekkürler
    Tamam işte aynı şeyden bahsediyoruz dostum, senin esnek hesap dediğin benimde kredili mevduat hesabı olarak bahsettiğim ürünün adı. mesela 100 tl kullandın, buna günlük faiz işler ama hesabına hemen yansımaz. Her ayın 30 unda da eksi de kaldığı gün kadar hesabına yansır. Para varsa direk hesaptan tahsil eder, yok ise para gelince tahsil eder.