Hocam limitle işim yok öyle esnek hesabım ekside diğer ödemeleride düzenli yaparım hiç bilmem son ödeme tarihini geçmiş kart ama her ay bir dünya böyle kesintiler oluyor her bankada bu varmı acaba
Limitle işim yok derken, buradaki faiz sizin bankaya borçlandığınızdan dolayı oluşan bir durum. Durduk yere faiz yansıtılamaz hesabınıza. Görüntünüze bakıldığında aslında belli olay, sizin hesabınıza 16 Aralık'ta para gelmiş, 16 Aralık'tan önce de hesabınıza borçlanmışsınız. Banka da yaptığınız borçtan dolayı oluşan faizi hesabınızdan tahsil etmiş. Bu kadar olay.