megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Limitle işim yok derken, buradaki faiz sizin bankaya borçlandığınızdan dolayı oluşan bir durum. Durduk yere faiz yansıtılamaz hesabınıza. Görüntünüze bakıldığında aslında belli olay, sizin hesabınıza 16 Aralık'ta para gelmiş, 16 Aralık'tan önce de hesabınıza borçlanmışsınız. Banka da yaptığınız borçtan dolayı oluşan faizi hesabınızdan tahsil etmiş. Bu kadar olay.
Hocam ne borcudur ben kartın ödemelerini yapıyoruz bu her zaman var esnek hesabı da düzenli ödeme geçerim neyse banka ile hallederim teşekkürler