AdSense/AdMob ise neden?, E-ticaret ise neden?
Soru gayet açık, hadi bakalım

Kolay gelsin.
7
●192

Pazaryerinde iseniz 1 e alıp 5 e satma gibi durum söz konusu bile olamaz, %35 kârlı ürün alıp satarsaniz alıp başınıza koyun. ( Ürünün yapımını ustleniyorsanız bu geçerli değildir)