Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir gözlemlediğim bir üye var onunda yorumunu alalım
@iyi
Bata çıka ikisinin de gerekli olduğunu öğrendim. Adsense fazla yormayacak, e ticaret ise sürekliliği olan ürünler olacak ve yurtdışı olacak. Hala daha görüp öğrenmeye devam ediyorum. Bakalım ileride ne olacak. Türkiye’de satmayın diyen bir grup var onları anlamıyorum. Elinde ürün var ise neden satmayasın? Ben yurtdışına sattığım ürünleri aynı fiyata burada da satıyorum. Alan illa ki oluyor. 80 milyonluk ülkede alan olmamasının imkanı yok. Parayı basıp alıyorlar. Bizim Türk satıcılarda şu mantık var, ürün pahalı olursa kimse almaz. Bu yanlış. Her ürünün alıcısı vardır.