E ticaret'te deneyimlerime göre parayı çevirecek kadar paran olduğu sürece ayakta kalırsın.
Zaman X Emek < Öz sermaye
Hem zaman bakımından hemde gelir bakımından admob benim daha çok ilgimi çekiyor
E-Ticaret te yeni bir site açıyorsanız dönüşum oranı Max %02'dir bu arada

Pazaryerinde iseniz 1 e alıp 5 e satma gibi durum söz konusu bile olamaz, %35 kârlı ürün alıp satarsaniz alıp başınıza koyun. ( Ürünün yapımını ustleniyorsanız bu geçerli değildir)