• 17-12-2020, 19:41:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş, akraba veya herhangi biriyle konuşuyoruz

    sohbet iş konusuna gelince işte falan bilgisayar işi yapıyorum diyorum.

    Az / çok kazanmak farketmez

    Söylenmeye başlıyor;
    bana da öğretsene
    oturduğun yerden para kazanıyorsun
    o kadar dostuz falanız filanız ayıptır sana bana da öğret

    ve sonuç olarak o kişiye işi öğretsem de öğretmesem de aram bozuluyor

    bu durumdaki yanlış ne?

    sizce bu tarz durumlarda ne yapılması gerekiyor?
  • 17-12-2020, 19:42:41
    #2
    Ben bunu genelde borsada yaşıyorum yapamazsın diyorum.
  • 17-12-2020, 19:43:28
    #3
    Bana şunu diyorlar; iki mouse oynatıyorsun para kazanıyorsun?

    Evde pc'de olsam o zaman al sen oynat diye eline veriyorum
  • 17-12-2020, 19:44:11
    #4
    Oğrenmek ayip değil yeterki hevesli olsun herkes ogrenip yapar
    • Rajvir
    Rajvir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-12-2020, 19:44:39
    #5
    Ben kazanmıyorum diyorum işin içinden çıkıyorum
  • 17-12-2020, 19:46:09
    #6
    Yaptığım işi basit bir şekilde anlatmıyorum.
    Mesela içerik editörlüğünü şöyle anlatıyorum.
    Müşteri makale başlığı veriyor ilk başta 20 dakika kadar rakiplerimi analiz ediyorum
    daha sonra başlıkları belirliyorum ve arama potansiyellerini rapor alıyorum.
    Ondan sonra özgün bir içerik yazıyorum 1000 kelime kadar.
    İçeriği bitirdikten sonra semrush aracına yüklüyorum puanı, eksikliği varsa nasıl gideririm diye bakıyorum.
    İçeriği bitirdikten sonra müşteriye yolluyorum.

    Gibi.
    Basit göstermeyin.
    Biz ne kadar alıştığımız için basit gelse de bırakın onlara zor gelsin. Onlar armut pişecek ağızlarına girecek sanıyorlar ondan öğretmenizi istiyor
    • Rajvir
    • emreyavsan
    Rajvir ve emreyavsan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-12-2020, 19:47:26
    #7
    Arkadaşlarıma araba sayfama ortak olun beraber daha hızlı büyütürüz dediğimde kimse kulak asmadı sayfa kendine gelince gelir elde edilmeye başlayınca hepsi nası yapıyorsun diye sormaya başladılar bende direk gece gündüz emek edersen olur diyorum bunun da kısa yolu
  • 17-12-2020, 19:48:35
    #8
    Başlığı bu durumu yaşamayan var mı diye değiştirmeniz daha iyi olur
  • 17-12-2020, 19:48:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım saygılı akraba ve çevreye sahip tek kişi benim, nasıl akrabalarız var arkadaşlar öyle bir anlatmışsınız ki