Yaptığım işi basit bir şekilde anlatmıyorum.
Mesela içerik editörlüğünü şöyle anlatıyorum.
Müşteri makale başlığı veriyor ilk başta 20 dakika kadar rakiplerimi analiz ediyorum
daha sonra başlıkları belirliyorum ve arama potansiyellerini rapor alıyorum.
Ondan sonra özgün bir içerik yazıyorum 1000 kelime kadar.
İçeriği bitirdikten sonra semrush aracına yüklüyorum puanı, eksikliği varsa nasıl gideririm diye bakıyorum.
İçeriği bitirdikten sonra müşteriye yolluyorum.

Gibi.
Basit göstermeyin.
Biz ne kadar alıştığımız için basit gelse de bırakın onlara zor gelsin. Onlar armut pişecek ağızlarına girecek sanıyorlar ondan öğretmenizi istiyor