Arkadaş, akraba veya herhangi biriyle konuşuyoruz

sohbet iş konusuna gelince işte falan bilgisayar işi yapıyorum diyorum.

Az / çok kazanmak farketmez

Söylenmeye başlıyor;
bana da öğretsene
oturduğun yerden para kazanıyorsun
o kadar dostuz falanız filanız ayıptır sana bana da öğret

ve sonuç olarak o kişiye işi öğretsem de öğretmesem de aram bozuluyor

bu durumdaki yanlış ne?

sizce bu tarz durumlarda ne yapılması gerekiyor?