Arkadaş, akraba veya herhangi biriyle konuşuyoruz
sohbet iş konusuna gelince işte falan bilgisayar işi yapıyorum diyorum.
Az / çok kazanmak farketmez
Söylenmeye başlıyor;
bana da öğretsene
oturduğun yerden para kazanıyorsun
o kadar dostuz falanız filanız ayıptır sana bana da öğret
ve sonuç olarak o kişiye işi öğretsem de öğretmesem de aram bozuluyor
bu durumdaki yanlış ne?
sizce bu tarz durumlarda ne yapılması gerekiyor?