Haksız banlar neden çoğaldı ?
128
●8.580
- 17-12-2020, 17:23:37Coşkun Bey'in yazdığıSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kasıtlı olarak bir do-landırıcıyı davet etmediyseniz ve ücretli davetiye satmıyorsanız davetiye gönderirken kesinlikle çekinmenize gerek yok! Çünkü bu 2 kural harici kimseyi davetiye gönderdiği için banlamayacağız.
Ben bunu baz alırım. Ben kalkıp gelin r10'nu dolandırın demiyorum. Dışarıda bir sürü yazılımcı, makale yazarı v.b insanlar var. Bu insanları platforma bir şekilde kazandırmamız lazım. Tamam eş dost tanıdık çağıralım da bu insanların r10 da eşi dostu yoksa nasıl gelecek?
Ayrıca davet ettiğim üyelerin facebook profil fotolarına ve açıksa hesaplarına da bakıyorum. Fotosuz, tipinden kıllandığım varsa zaten yollamıyorum. Neyse birşey olursa da sağlık olsun
Benden yana sıkıntı yok, yeni davetiye gelince yine yollarım.
- 17-12-2020, 17:28:14Burda kimse haksız yere banlanmaz varsa sorun iletin çözelim yoksa zaten yönetime iftiradan banlanırsınızMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyrun bu konuyuda çözmeden konu sahibi banlanmadı ve şuan kendisini savunması için konu açık bırakıldı - 17-12-2020, 17:37:48Bu kategoriyi boşuna açmadık https://www.r10.net/ban-cezasi-sorunlari/ haksız olarak banlandığını düşünen üyeler ban kategorisinden konu açıp kendini savunuyor ve yeniden değerlendiriliyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye seçe seçe üye kalmayacak forumda varsa bir iddanız kanıtlayın boş yere konu sahibi gibi senaryo yazmayınız. - 17-12-2020, 17:57:44Üyeliği durduruldu70 lik konusu şakaydı konuyu kilitliyorum son söz @Coskun; hocama ait ona güveniyorum . Affedicidirevileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 18:01:35Üyeliği durdurulduHocam tam olarak açıklamanızı yapmadınız merak ediyoruzcetinkayaeyup34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hükümetin bile af çıkarması kaç yıl aldı, boşuna böyle beklentileriniz olmasın. Şahsen mümkün görmüyorum. Yönetim bazında üye ayıklama konusu bence bu, af değil 

