Yönetime iftira atmıyorum. Sadece fikrimi Belirttim. Eğer fikir özgürlüğü yoksa Tamam Anlarım Sizi de. Bu arkadaş gibi bir çok insan var
@bosgezen; ayrıca bu hesabım doğrulamaya düşmüştü. Arkadas sizinle iletişime geçmiş. Ona rağmen açılamadı. Yeniçeri Hocam Sağolsun halletti.
Galiba üyeler arasında seçim yapılıyor
Bu kategoriyi boşuna açmadık
https://www.r10.net/ban-cezasi-sorunlari/ haksız olarak banlandığını düşünen üyeler ban kategorisinden konu açıp kendini savunuyor ve yeniden değerlendiriliyor.
Üye seçe seçe üye kalmayacak forumda varsa bir iddanız kanıtlayın boş yere konu sahibi gibi senaryo yazmayınız.