İşin özeti bu sanırım.
@Eyupoglu;
Tanımadığınız insanlara davetiye göndererek sorumluluk size aittir.
Coşkun Bey'in yazdığı
Bu arada
kasıtlı olarak bir do-landırıcıyı davet etmediyseniz ve
ücretli davetiye satmıyorsanız davetiye gönderirken kesinlikle çekinmenize gerek yok! Çünkü bu 2 kural harici kimseyi davetiye gönderdiği için
banlamayacağız.
Ben bunu baz alırım. Ben kalkıp gelin r10'nu dolandırın demiyorum. Dışarıda bir sürü yazılımcı, makale yazarı v.b insanlar var. Bu insanları platforma bir şekilde kazandırmamız lazım. Tamam eş dost tanıdık çağıralım da bu insanların r10 da eşi dostu yoksa nasıl gelecek?
Ayrıca davet ettiğim üyelerin facebook profil fotolarına ve açıksa hesaplarına da bakıyorum. Fotosuz, tipinden kıllandığım varsa zaten yollamıyorum. Neyse birşey olursa da sağlık olsun

Benden yana sıkıntı yok, yeni davetiye gelince yine yollarım.