• 17-12-2020, 08:49:09
    #10
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    kredi kartı kullanmayan sayılı hanelerden biriyiz sanırım
  • 17-12-2020, 08:50:48
    #11
  • 17-12-2020, 08:51:20
    #12
    Adamlar keyfinden mi intihar ediyor zengin ile fakiri ayrıt edemiyorsunuz ya da uzayda yasiyorsunuz forumda çok boş adam var
  • 17-12-2020, 08:54:08
    #13
    a maberi izliyorsanız güllük gülistanlık memlekete muhalefet kanallarını izlerseniz ekonomi denen tabağın dibindeyiz ve sıyırıyoruz intihar olayları o kadar arttı ki mersinde anlatamam haberlere vermiyorlar tepki yapıp çoğalır diye gerçekten kötü bir durum var fakat tüm dünya bu şekilde Allah'a şükür kötü günler geride kaldı sırada daha kötü günler var
  • 17-12-2020, 08:54:18
    #14
    Zenginler daha zengin olsun diye, fakirler daha fakir olsun diye var sanırım korona
  • 17-12-2020, 08:54:24
    #15
    ClaxMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim herkes bir zevk uğruna gelmedi mi bu dünyaya .. zevkten ödün olmazzz..
    Ben Allah'ın emri diye gelmişim dünyaya, zevk uğruna değil. o yüzden herkes demeyelim, benim oğlumu da dünyaya zevk uğruna getirmedim, zevk-ü sefa sürsün diye de getirmedim. Cefa çeksin diye de değil, yaratılış amacımız belli...
  • 17-12-2020, 09:04:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Allah'ın emri diye gelmişim dünyaya, zevk uğruna değil. o yüzden herkes demeyelim, benim oğlumu da dünyaya zevk uğruna getirmedim, zevk-ü sefa sürsün diye de getirmedim. Cefa çeksin diye de değil, yaratılış amacımız belli...
    Aynen öyle, ve cümleyi tercüme ettiniz.
  • 17-12-2020, 09:06:36
    #17
    Bizim evde ön ödemeli kredi kartı dışında kart yok. Arabamız yok, Evimiz kira, Bilgisayarım 2010 - 2011 yılından kalma. Bende biftek yiyorum. Bana göre kriz var.

  • 17-12-2020, 09:12:27
    #18
    Halimiz itten beter, keyfimiz paşada yok. Böyle düşünüyorlar sanırım. Lise de, ortaokulda çoçuklara vergi nedir, kredi nedir, hayatta karşına ne çıkarı öğretmezsen sonucu bu olur.