Halimiz itten beter, keyfimiz paşada yok. Böyle düşünüyorlar sanırım. Lise de, ortaokulda çoçuklara vergi nedir, kredi nedir, hayatta karşına ne çıkarı öğretmezsen sonucu bu olur.