Kardeşim herkes bir zevk uğruna gelmedi mi bu dünyaya .. zevkten ödün olmazzz..
Ben Allah'ın emri diye gelmişim dünyaya, zevk uğruna değil. o yüzden herkes demeyelim, benim oğlumu da dünyaya zevk uğruna getirmedim, zevk-ü sefa sürsün diye de getirmedim. Cefa çeksin diye de değil, yaratılış amacımız belli...