• 16-12-2020, 18:41:49
    #10
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi siz belki bana kızacaksınız ama fikir hiç bir şeydir hocam. Siz yapın önce, iyisini yapın, daha iyisini yapın. Siz istiyorsunuz ki bir marka telefon üretti diye diğerleri hiç elini atmasın bırakın onlar da üretsin siz daha iyisini üretin önlerine geçin, rekabet herkesi geliştirir. Fikri mülkiyetiniz yoksa da paylaştığınız bir fikrin diğer insanlara ilham verme ihtimalini düşünebilmelisiniz.
    Hocam Bazı Özgün Fikirler vardır Bu fikirlerin ne kadar kat ve kat iysinide çıkarsanız Gözlerde hep insanlarin algısına göre siz ondan çaldınız olacak Halbuki o sizden çaldı
  • 16-12-2020, 18:44:32
    #11
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bazı Özgün Fikirler vardır Bu fikirlerin ne kadar kat ve kat iysinide çıkarsanız Gözlerde hep insanlarin algısına göre siz ondan çaldınız olacak Halbuki o sizden çaldı
    Hiç bir fikri kimin kimden çaldığının bir önemi yok hocam. Daha önce verdiğim telefon örneğinden gidelim tekrar, insanlar Iphone ya da Huawei'yi telefonu ilk onlar buldu diye almıyor, ya da diğer firmalar onlardan çaldığı için aa bu özgün fikir bunu alalım demiyor. Bir değer yaratabilmek önemli, fikir tek başına inanın çok değersiz. Fikrinizi alıp bir değer yaratmanız lazım; öncü olur, yenilikçi olursanız kimse zaten sizden birebir çalsa dahi önünüze geçemez.
  • 16-12-2020, 18:46:13
    #12
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir fikri kimin kimden çaldığının bir önemi yok hocam. Daha önce verdiğim telefon örneğinden gidelim tekrar, insanlar Iphone ya da Huawei'yi telefonu ilk onlar buldu diye almıyor, ya da diğer firmalar onlardan çaldığı için aa bu özgün fikir bunu alalım demiyor. Bir değer yaratabilmek önemli, fikir tek başına inanın çok değersiz. Fikrinizi alıp bir değer yaratmanız lazım; öncü olur, yenilikçi olursanız kimse zaten sizden birebir çalsa dahi önünüze geçemez.
    Cevap İçin teşekkürler hocam Boş boş Konuşup Yorum yapan insanlardan değilsiniz Yorumunuzu Ciddiye alarak Devam edeceğim
  • 16-12-2020, 19:12:54
    #13
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Sorun o değil En kralını yap istersen Adam tutuyor çıkarıyor Ben ondan kat ve kat iyi çıkarsam da onunki tutuyor benimki tutmuyor

    Sanırım R10 Mizah Formu Benim Haberim yok
    Açıkçası ben mizahi konuları çok seviyorum, genele yapmamakta fayda var. Hepimizi yaptığı işler taklit ediliyor ve bu çok sinir bozucu. Ama kendimizi çok fazla kasmak yerine biraz gülmeye çalışalım
  • 16-12-2020, 19:14:19
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm isteyem projesini öğrenem aynısını ben yapam ben kazanam
  • 16-12-2020, 19:48:38
    #15
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası ben mizahi konuları çok seviyorum, genele yapmamakta fayda var. Hepimizi yaptığı işler taklit ediliyor ve bu çok sinir bozucu. Ama kendimizi çok fazla kasmak yerine biraz gülmeye çalışalım
    Hocam Bazen Gülmemek en iyisi herşeye gülüp geçersek hakkımızı aramaz isek Gün gelir gülmekten Çok ağlarız