AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası ben mizahi konuları çok seviyorum, genele yapmamakta fayda var. Hepimizi yaptığı işler taklit ediliyor ve bu çok sinir bozucu. Ama kendimizi çok fazla kasmak yerine biraz gülmeye çalışalım
Hocam Bazen Gülmemek en iyisi herşeye gülüp geçersek hakkımızı aramaz isek Gün gelir gülmekten Çok ağlarız